L-P joie aire twin modelini kullanıyoruz, memnunum çok geniş değil hafif asansöre bağlı bizimki biraz dar olduğu için sığmıyor ama market avm benzeri yerlerde hiç sorun yaşamadım gecemedigim bir kapı olmadı henüz 😂 26 aylık sayılır kızlarım doğduğundan beri kullanıyorum puseti yok ama tam yatar özelliği var, sadece tentesi biraz kısa yani tam kapanmıyor güneş vuruyor biraz. Tam yatar özelliği olan baston puset tarzı bir araba almanız daha iyi olur bence ağır arabalar kullanışlı olmuyor ve zaten iki çocuk taşıyacaksınız büyüdüklerinde ağırlaştıklarinda zorlanırsınız, yan yana olmasıda güzel birbirleriyle iletişimde oluyorlar birbirlerini görüyorlar bende böyle rahat kontrol edebiliyorum.