Ozgemre Anneler eşim oyun halısı almış ama küçük çıktı 3,5 aylık en fazla 1 ay daha kullanır ben biraz büyük olanlardan istiyorum var mı önereceğiniz büyük oyun halısı şimdiden teşekkür ederim canlar 💐
Madam Ozgemre zaten oyun halısı ile öyle çokta oynamıyorlar ki gerek yok alma çocuk bir süre sonra sıkılacak e bebekte satılan piyanolu vardır bizde on bakın boy aynıysa zaten daha fazla ay oynar illa birebir halıya sığmasına gerek yok
iremceren Ozgemre zaten max 3 ay kullanıyolar 4 aydan sonra dönmeye başlarsa bi daha yüzüne bakmıyolar
Ozgemre iremceren Öyle mi şimdilik güzel vakit geçirince bende daha büyüğünü alayım diyodum yeşekkür ederim 🌺
1BebekAnnesiii Fisher Price oyun halısı aldık biz ama yukarıda ki yorumlarda olduğu gibi çocuğum 4 aydan sonra dönmeye başlayınca yüzüne bile bakmadı hemen kaldırdım şimdi sadece arada bir piyanosu ile oynuyor