Princessmom1 14 aylık.
Sabah kahvaltı ama az, ardından mama.
Ögle uykusundan sonra çorba üstüne yine mama
Aradan biraz zaman geçince yogurtlu meyveli birşeyler yiyor.
Akşam daok az yine bizle yerse yer. Uokda yine yatmadan önce mama.
Gece de 3 kez kalkıp mama içiyor. Kontrole gitmedik 2 aydır. Bende merak ediyorum.