Bence de kesinlikle yaptırılmalı. Birde şu sıralar ishal kusma salgını var kızım ve bende yakalandık hiç ishal olduğunda korkmadım rota mı acaba diye. Arkadaşımın ablası 2 çocuğuna yaptırmamıştı 2 si de rota kaptı. Hastaneye yatırdılar. Basit bir hastalık değil malesef ki. Hemde hiç bir yan etkisi yok