Hanımlar merhaba🥰 Bilgisi olan deneyimli anneler yardımınıza ihtiyacım var..
17 aylık kızım var dogdugundan beri sürekli emmek istyo hiç bı şekilde ek gıda almadan hiç bişey yemeden ısrarla emmek istyo gece sabaha kadar üstümde başka türlü uyutamyrum. Sütten kesmek istiyorum artk ama nasıl yapacam hiç bilmyrum, ilk bebeimm bu konuda bilgisi olan anneler neler yaptınız, bu süreçte nasıl bı yol izlediniz benmle paylaşın