L-P İmkanınız varsa ikisi de. Gündüzleri kamera çok daha işime yarıyor, bazen uyanıp geri kendi dalıyor izleyip gerekirse müdahale ediyorum, kendi dalabilecek gibiyse hiç gitmiyorum. Ama internet gittiyse ya da yatılı olarak memlekete falan gidersek telsizi kullanıyorum. Gece de telsiz açık oluyor