Selam kızlar. 3 ay 13 günlük kızım var. Bu ara çok fazla elini emmeye başladı. Acaba normal mi. Yüzünü ovusturuyo. Ac olsada olmasa da elini emmeye calisiyo sürekli acaba nedenini bilen var mı. Birde merak ettiğim şey 3 aylık bebek neler yapabilir. Bebeğim seslere tepki veriyor. Kendi kendine sesler çıkarıyor. Fakat internette araştırdığım kadarıyla kahkaha atar faaln yazıyo kızım daha o kadar kahkaha atacak duruma gelmedi. Kafasını dik tutabiliyor normalde de yuz üstü yattığında da. Kilosu boyu falan bayağı yerinde. Sizin bebekleriniz ne durumda fikir alışverişi yapmak için yazıyorum buraya da. İlk bebeğim olduğu için daha çok tecrübesizim.