Ben önceleri soğuk oluyor diye salonun ortasında küvettte yıkıyordum çok zahmetli oluyordu. Sonra biraz ısındı havalar banyoda küvetinde yıkadım duşa kabin dar baya ona rağmen sığdı. Sonra oturmaya başladı 🤭🤭 delikli çamaşır sepetine havlu koyup oturttum içinede oyuncak verdim beraber yıkandık. Şimdi 20 aylık havluyu duşta here seriyorum oynuyor orda çok seviyor suyu bende yıkanıyorum yanında üstüm örtülü oluyor tabiki. Onuda yıkıyorum kucağıma alıp fıskıyenin altına giriyoruz baya rahat oluyor