motherthea Kanalım 2 seans sürdü azı 2 hafta bekledik dolgu yapıldı 2 gün oldu bugün hafif ağrıyor yaşan var mı korkuyorum acaba sinirlerim tam ölmedi mi yanlış bir şey mi var bilgisi olan var mı ?
Badelikom1 motherthea merhaba bende kanal yaptırdım üst dişlerde ısırken ve dokunca hassasiyet var 2 gün oldu sizin geçtimş o zaman yanlış bişey mi yapılmış
Bercestee Benim ki 1 hafta sürmüştü ağrısı. Hiç endişelenmeyin o yüzden.Hem ağrı olması normal sonuçta bi işlem yapılıyor oraya demişti doktorum. Ben ağrıdıkça parol içiyordum
BihterZiyagil Badelikom1 kanal tedavisi yavaş iyileşen bir tedavidir. İlk günler ağrı yapması, daha sonra da bi süre hassasiyet olması normal