Duyguyagizhan benim de 3 aylık bir kızım var. Biz siyah beyaz olan zeka kartlarıyla vakit geçiriyoruz, günde 10-15 dk. Oyun halısında oynuyor. Evde gezdirirken anlatarak gezdiriyorum(burası mutfak bak buzdolabının üstünde senin ultrason fotoğrafların var vs. gibi), hışırtılı kitaptaki resimleri anlatıyorum tutsun diye ona veriyorum. Sesli oyuncaklar bayağı ilgisini çekmeye başladı, müzikli çıngırağa bayağı odaklanıyor