Meraba biz iki hafta önce tuvalet eğitimine basladık çişini yapıyor ama kakasını yapamıyor anestol krem sürüp bi hafta gectikten sonra fitil koydum öle yaptı tekrar üzerinden bi hafta gecti fitil koyduma ama okadar sıkıyotki fitili geri çıkarmış kakasını yapmıyor acıyor yapmıyacam kakamı diyor neyapacam bilmiyorum yasayan var mı