Kızlar tecrübesi olan var mı?
Girişte geçerken xray’den bebekle geçemem , xraydan geçmeden izin veriyorlar mı ,elle kontrol vs mi yapıyorlar?
Sonrasında puseti bayagı agır bir puset , arabasının puseti çünkü. Onunla götürsem uçakta puseti ne yapacağım, ya da ne yapıyorlar?
Bebeğimi kanguruya falan mı koysam yolculuk esnasında daha mı mantıklı..
Ne yaparsam yavru daha huzurlu yolculuk yapar?
Fikri , tecrübesi olan var mı?
Henüz 2 aylık bebeğim…