Kelebeksever canım benim ki emmeyi çok seviyor çoğu zaman göğsümde uyuyor ve genelde 1 saat sürüyor ara ara emiyor çünkü. İştahı nasıl arttırılır bilmiyorum ama bu dönemde oğlum dA etrafı seyredicem diye az az emiyor bende hem etrafı seyretsin hem emsin diye ayakta odaları gezdirerek emziriyorum. Birde uyandığında emziriyorum o zaman genelde emmek istiyor tam uyku halinden çıkamadığı ıcın emiyor. Bazen odayı loş yapıp perdeleri çekip boş odada emziriyorum etraf dikkatini dağıtmasın diye. Bu şekilde yapıyorum canım ben. Allah yardımcın olsun seninde inşallah hayırlısı ile sağlıcakla büyür anne baba kıymeti bilir 🙏🌸