ezgiiturkk agns maşallah seninkinede🥳 bizimkide ayına göre bişeyleri erken yapmaya başladı isminden mi genetik mi folikasitten mi bilemedim😂
agns ezgiiturkk 🤣🤣 Güneşler farklı bi enerji de oluyor ya 🤭 herkese güler neşe saçar ne biliyim geçen gün anne dedi ilk kez nasıl guzel bi his ki ikinci çocuğum 🙈Allah korusun yavrularımızı inşallah 🥰
ezgiiturkk agns bizimkide neşe saçıyor daha 2 aylık ama normal duruşu Bile gülüyor sanki🥳 amin hepimizin yavrularını korusun allah 🙏 bahtlarıda isimleri gibi güzel olur inşallah 🙏 ❤️
agns Gunesveannesi oyyy yerim ben onu Güneş adında kesinlikle güzel bi enerji var bu kadarı tesadüf olamaz çünkü 🌞🤩
agns Gunesveannesi maşallah ona yavrularımızın yolu da ömrü de adı gibi hep ışık dolu aydınlık dolu olsun 🌸🌸