AfraSum birtutamsac benim bebeğim de 3aylik. Adını Afra koymasaydim Meva koyacaktim. Çok güzel ismi bebeğinizin 🌼
[silindi] Elifin-annesi Pars oğlumun adı. kızımın adıda Rengin di. ikisini de hiç duymadım etrafımda. mutlaka buralarda vardır bir kedicik ve bir gökkuşağı😂🍀
Pars88 [silindi] benim oğlumun adı da pars 6 aylık 😇 bu arada pars farca dinine bağlı namuslu doğru sözlü insan demek 💕
Eski9 Elifin-annesi konuyla alakalı değil ama anneler siz de kendi adınızda birine seslenirken garip oluyor musunuz 🙈 benim gulesim geliyor adaşım birine hitap ederken 😁
HAFIZZ GericekilmeKorunmaDegill Konuyla alakalı değil ama isminiz dikkatimi çekti neden böyle bir isim tercih ettiniz merak ettiğim için soruyorum 😊
sarmaliklahana Elifhamza ayyyyy Hamza ismini cok begeniyorum ben ya 🥰 Ama agır gelıyor cocuguma koymam yani. 🤭 Gerçi hep minik kalacaklar sanki sonucta büyüyecek 😄