GiybetReis canım ben de bu ataklarda biraz alaylı gittim 😁ilk çocukta her şeyi kitaplarla çözmüştüm ama çocuk kitaplarıyla, duygu regülasyonları ile ilgili çocuk kitapları var. Aslında amaç duygularını kabullenmeleri ve mantık hep aynı şu an buna öfkelisin biliyorum hadi bunu aşmak için uğraşalım. Hatta sadece atak değil her şeyi hikaye kitapları ile çözdüm diyebilirim, kardeş durumunu filan da. Ege şimdi 5buçuk yaşında duygularını çok güzel ifade eden birine dönüştü, tartışıyoruz sonra gelip sana kızgınım çünkü diye anlatmaya başlıyor🤣 kızım kitaplara o kadar düşkün değil henüz, böyle atak yaşadığında (bazen ağlama bazen bağırma şeklinde oluyor korkunç) ben şarkı söyleyip kucağımda oturtuyorum, ben başarılı olamazsam abisine masal anlattırıyorum, şimdilik başarılı😁
Çocuk gelişimi üzerine okuduğum kitaplardan duyu bütünleme tarafına kaydım sanırım ben. Duyu’lmak istiyorum veya sensory integration vardı sanırım bir bakabilirsin