expectopatronum kalır tabi başta akani toplar dolaba atarsınız sonrasında öğün olarakta verebilirsiniz, memede süt bitmez, benim bebeğimde çok emen bebek bazen göğüslerim yumuşacık oluyor sanki gelmiyor gibi hissediyordum ama bebekler çok iyi vakumluyor, zaten gelmese çok sık meme istemezler, çekip çekip ağlar süt gelmeyince, dolaba attığın sütü çok uzun süre tutma derim kokusu tadı değişiyor sonra içmek istemeyebilir