Kızım 29 aylık herşeyi konuşuyor uzun süresir 5 gündür tuvalet eğitmi vermeye başladık 2. Gün hep çişini lazımlığa yaptı hemde her çişi geldiğinde kendi oturdu çişim var diyerek 3. Gün biraz yere biraz lazımlığa hatta kakasını bile lazımlığa yaptı ama 2 gündür asla yapmıyor bugün sabahtan beri oturttuk lazımlıkta karnım ağrıyo dedi kalktı yere işedi bağırıyorum istemsiz kafayı yemek üzereyim bariz bilerek yapıyor bazen yere yapıp gülüyor çiş yaptım diye napcam sıyırdım iyice siz ne yaptınız nasıl yaptınız acaba