witcher kuzum evet her beslenme sonrasi gazini cikarman gerek. Cunku ağızdan cikarmayinca sıkışıyor cocuk bağırsak gazini atması daha zor inan. Besleyince dik tut göğsüne yatir sırtını sivazla. Zaten kucucuk o hep gogsunde uyur 🥰 ama evet bu hepimizin yasadigi bi kisir döngü 😄 sen yinede çıkarmaya bak gazini bi iki hafta sonra o gaz çoğalarak devam ediyor pırt yapması daha zor oluyor