Oturduğumuz yer direk toprak üstü altımızda dükkan boşluk vs bişi yok dün odanın süpürgelik köşelerinde bir ordu karınca gördüm 3 yerde süpürgeliklerin üstünde boşluk var ordan çıkmışlar kanatlı karınca ayrıca elim kadar yani sirke döktüm ozon döktüm tuz döktüm eczaneden karınca yemi aldım döktüm banamısın demiyorlar akşam eşim geldiğinde süpürgeliği söktük ilaç döktük yine çıktılar en son tarçın döktüm biraz 4 saat falan çıkmadılar yine şimdi ortadalar bide ortaya doğru yayılıyorlar Allahım süpürgeliği altı kaynıyo ne yapcaz bilmiyorm ilaçlattırsak giderler mi o delikleri kapatsak başka yerden çıkarlar diyolar tüm delikleri bulmaya çalışcaz artık var mı önerisi olan oğlum küçük onu ısırırlarsa diye korkuyorum