Bebeğim 33 haftalık erken doğdu bu sebepten dolayı biberonla besliyorum. Günde iki öğün mama diğer öğünlerde anne sütü alıyor. Şu an 3 kilo ve yavaş yavaş emzirmeye başlamak istiyorum. Göğsümü alıyor 5 dakika emiyor sonrası malum huysuzluk sabırsızlık vs. Sizler bu süreci nasıl atlattınız. Emmeye nasıl alıştırabilirim. Süt sağmak hem çok zaman alıyor hem daha yorucu. Çok bunaldım sağım yap besle sonraki öğüne tekrar derken bütün günüm öyle geçiyor. Şu an 40 günlük. Sizin beslenme rutinleriniz nasıl. Tecrübelerinizi paylaşırmısınız