kbra_kaan25 5 aylık bebeğim sürekli ağlıyo doğmuş doğalı oyuncak veriyorum damakları kaşınıyo sanırım ağzına alıyo sinirleniyo bu defada onun için ağlıyo tv, açsam izler ama açmak istemiyorum çok durmadığında mecbur kalıyoruö😔 lütfen bilginiz varsa yardımcı olur musunuz😔
Sontvbukucu kbra_kaan25 yani bebekler bize dertlerini ağlayarak anlatır. Bazen sebepsiz yere de ağlayabilir. Ama hep ağlıyorsa ve ayni saatlerde ayni sürelerde ağlıyorsa kolik olabilir. Bide doktora götürün belki bir agrisi bir derdi var. Gecmis olsun kolaylıklar dilerim. Bu günler elbet geçecek. Tv ye cok sığınmayin
Deletedmom3544 kbra_kaan25 ben eğitici şeyler izlettim genelde .hala daha öyle mesela sayı ,hayvan sesleri isimleri ,tuvalet şarkıları .tavsiye ederim
Dilaylaa TV için çok çok çok erken. İnanın hepimiz aynı şeyleri yaşadık diş olabilir , atak olabilir, sebepsizce bile ağlaybilir. Dışarıda duruyorsa bol bol dışarıya çıkın temiz hava iyi gelir . Işıklı sesli oyuncaklar tam ilgisini çekeceği ay .
kbra_kaan25 Götürdüm doktora hiçbir sıkıntısı yok karnı tok altı temiz anlamadım valla neden ağladığını😭
sadeturkvatandasi Deletedmom3544 5 aylık bebeğe eğitici şeyler izletse ne olacak? Çocuk sadece ışıklar ilgisini çektiği için bakıyor. Büyük olsa tavsiye edinde küçücük bebeğe tvde neler izletmesi gerektiğini de anlatmayın bir zahmet.
Deletedmom3544 sadeturkvatandasi size yapın illaki demiyorum hem soru sorup yorum yapilinca da insanı terslemeyin sizin arkadasiniz veya tanıdığınız birisi değilim .ben gerek duymuyorum diyebilirsiniz nazikçe teşekkürler ama istemiyorum da diyebilirsiniz
Deletedmom3544 kbra_kaan25 genel söyledim canım onu sen üstüne alınma hani hem soru sorup da terleyen varya o yüzden dedim