tatlibiranneo Kızlar bir kaç gün sonra oğlumun doğum günü hiç kimseyi çağırmayacağım ama süslemeler yapacağım sadece fotoğraf çekinmek için konsept safari olacak bem safarili bi pasta yaptırmak istiyorum eşimde resimli istiyor sizce nasıl olmalı nasıl güzel olur?
BuseBlt tatlibiranneo konsept yapacaksanız safarili daha iyi olur düz olanlar da güzel olur üzeri sadece krema olanlar (umarım anlatabilmişimdir :)
Mirage91 tatlibiranneo instagrama yazın safari pasta diye orada o kadar güzel modeller var ki. Benim kız inekleri çok seviyordu düz bir pasta üstüne 2 rakamını tutan inek arkasında balonlar vardı sağ altta kuzu altında bulut, sol alt aşağada at vardı
asyaninannesi_01 tatlibiranneo bende evde eşimle kendi aramızda minik bir kutlama yaptık oruçtu birde böyle yapmıştık
tatlibiranneo asyaninannesi_01 çok yaralı olmus ya bende sadece fotoğraf için süsleyeceğim ayni sizinki gibi bir şey yapacağım
berna_demir tatlibiranneo aslında çevrenizde organizasyoncu varsa ondan maket bir Safarili pasta alabilirsiniz çok pahalı bir şey değildir yüksek ihtimal ☺️ Yemek için de resimli yaptırırsınız böylece ikinizin dediği de olmuş olur fotoğraf çekimlerinde safarili olanı kullanırsınız ☺️
tatlibiranneo berna_demir ay çok isterdim ama yok cok güzel fikir verdiniz ya hemen internetten bakacagım cok teşekkür ederim
berna_demir tatlibiranneo nerde oturuyorsunuz acaba ☺️ Ya da öyle maketler kolay yapılıyor el beceriniz de varsa 🤗 bir iki tane küçük alıp şeker hamuruyla kaplarsınız isterseniz internetten figür yapımlarına bakarsınız ya da o tarz minik oyuncaklarda koyabilirsiniz modeli nasıl istediğinize göre ☺️
asyaninannesi_01 tatlibiranneo güzel geçer inşallah ben herşeyi iftardan sonra hazırlayıp yaptım kısa sürede hal oluyor