09Mira_ benimde ilk hafta öyleydi öncelikle bebeğin doğru tutuş pozisyonunda tuttugundan emin olun ucunu tutuyorsa geçmeyecektir yaralar. Emzirme oncesi kesinlikle hem meme ucuna hemde memeye masaj yapın. Eğer pompanız varsa ve çok sert doluysa gogusleriniz hafif boşaltıp emzirebilirsiniz pompayla çekerken göğüs ucunuz yoksa da göğüs ucu da çıkıyor yoksa da hafif elinizle sağın tıkalı kanalları açacak kadar. Her emzirme sonrası meme ucunu ve meme ucuna taktığınız gümüş kapak kalkan vs varsa ılık suyla silin. Bi miktar sütünüzü sürebilirsiniz iyileştirici etkisi oluyormuş ama sonrasında benim çok kuru oluyor o yuzden süt de surdukten sonra kuruyunca lansinohun kremini sürüp kapatıyorum. Her emzirme oncesinde de sütle ıslatıp yumuşatıyotum tekrar.