Rumy Merhaba guzel anneler forum da okuduğum kadarıyla bu virüs çoğalıyoruz geçenlerde eşimin işlerinden konusu gecmis salgın gibisinden yaptıran anneler nerede yaptırdınız fiyati ne kadardi
Elifkskl Rumy aşıyı eczaneden alıp sağlık ocağında ya da çocuk dr yapıyor fiyatını hatırlamıyorum ama ilk doz 2.ay da yapılıyor
Mbebeh Rumy Canım öncelikle bebeğin kaç aylık ? İnşallah vakti geçmemiştir 🙏 Biz her aşıyı takipli olduğumuz doktorumuza yaptırdık. Hem kontrol hem aşı olarak ilerledik ama sağlık ocağında da olur. Zaten ağızdan verilen damla şeklinde bir aşı
EkiminAnnesi Rumy ağızdan veriliyor tüp şeklinde bebeğin ağzına sıkılıyor kendiniz de yapabilirsiniz ben kendim yaptım
Rumy Oğlumuz 48 günlük insallah yaptırmayı düşünüyoruz dün forum da okudum aşılı çocuklar bile geçirmiş ama hafif atlatiyorlarmis sanirim bizde tedbirimizi alalim ilk çocuğumuz şükür hastalık yada bi sıkıntı yaşamadık gelirse diye çok endiselendim
nur_karademir66 Aşı kartı verdiler bütün aşılar yaziyo ama bizim söylememiz mi gerekiyo bu aşı için ben hiç duymadım
Rumy nur_karademir66 bu aşı devlet karşılamadı için aşı kartında yer almıyor para ile alıp kendimiz yaptırıyoruz
nur_karademir66 aysnr0649 ben başka şehirdeyim şuan kendi memleketim de yapmıştım doğumu buradaki doktora da henüz gitmedim ona sorarim o zaman gidince teşekkür ederim