Sdr123456 Kızlar selam 4 aylık oğlum var yalnızca anne sütü alıyor. Gündüzleri hiç bir emme düzeni yok eğer uyanıksa belki saat başı memede. Acıktığından mı yoksa başka bi sebeple mi istiyor anlayamıyorum. Sizler ne kadar sıklıkta emziriyosunuz gündüzleri
Elifinci17 Sdr123456 benim kızımda öyle olsa keske zorla emziriyorum resmen. 3 saatten önce emzirmeye calısırsam yarım yamalak zorla emer. İyice acık ası lazım emmesi için sanırım 4 aylık olacak birkaç güne
Sdr123456 Eylulllllll mamayı biberonla mı veriyorsunyz acaba? Ben de bazen doymuyor mu acaba diye düşünüp mama vermek istiyorum ama biberonla mama verirsem memeyi almaz diye korkuyorum
Yarennnnnaltnbsk Tamamen kendi tercihi ne zaman isterse saat başı istiyorsa acıkmasından ziyade sizi istiyorda olabilir atak haftası olabilir susuz kalıyor olabilir sürekli öncelik meme teklif etmek emiyorsa ne güzel