Tosbikkkk arabayla gezdirmeyi denemedik hiç sadece hastaneye gidip geldik zaten doğduğundan beri.bi kaç kere bebek arabasıyla çıkalım hava alalım dedik o kadar çok ağladı ve etraftan insanlar o kadar kötü baktılar ki daha çok canım sıkıldı çıkmıyorum dışarı artık hiç 😢 ailemden kimsem yok maalesef kayınvalidem yanımda sadece normalde çok iyi anlaşırız çok iyi bi kadın sağolsun her işimi yapıyo doğumdan bu yana evde hiç bişeye elimi sürmedim ama insan böyle zamanda kendi ailesini arıyomuş ve evet çok psikolojim bozuk 😢