Merhaba , kızım 2 hafta önce rota virüse yakalandı. Yüksek ateş ve ishalle gittik hastaneye. İshali sarı, sulu ve hafif tortulu şekildeydi. Gaita testinde rota olduğu ortaya çıktı. 3 gün çok zor geçti aşı olduğu halde.2 gündür kusması vardı, serumlarla düzeldi birazcık. Bazen rota ikinci atağa geçebiliyormuş, kızımında öyle olmuş. İhmal etmeyin gaita testi verin sizde rahat edin