Merhaba anneler benim kızım 7aylik oldu fakat bir problemimiz var ki en fazla içtiği mama 90cl bir öğünde. Ben evdeyken zaten emiyor ekstra mama arada veriyorum ama calistigimdada benim sagdigim sutleride en fazla 100cl olarak tek seferde tuketebiliyormus. Yani doktorlar şuan 120-150 Cl tuketebilecegini söylüyor sizinde baisna gelen var mı ne yaptınız yada siizn ebbeklwr kaç Cl içiyor aceba ??