Arkadaşlar kızimds böbrek genişlemesi var . Doktor takipliyiz cuma günü randevu muz var . Sadece merak ettiğim bu süreçte iylesme oldu mu ? Yada çocuğunuz ameliyat olduktan sonra iyi oldu mu ? Doktor sonuçlara bakıp konuşacam dedi . korkuyorum .. kardeşim patavatsızlik yaptı kronik rahatsızlığı olur onunla çok ilgilen dedi sanki hiç ilgilenmiyormusum gibi .. ilerde normal sağlıklı bir birey olur mu. ? Psikolojim alt üst hastaneden çıkamaz olduk.