Neden yapamayasın bal gibi yaparsınız , yukarıda arkadaş yazmış tek başına çocukları ile giden çok oluyor. Yanınızda belki anneniz kardeşiniz felan olsa daha güzel olur ama tek başına da yapılır neden yapılmasın. Zaten yaşadığınız yer bilmediğiniz bir yer değil .