Eşim aralıksız çalışıyor ben oğlum doğdu doğalı Hiç tatil yapmadım eşim turizm de çalışıyor patronunun karısı tatile gidecekmiş arkadaşlarıyla.Eşim bunu duyunca çok üzülmüş benim karım o kadar fedakarlık yapıyor ben de göndereyim diye düşünmüş beni bir kaç günlüğüne bir otele göndermek istiyor çocuklarımı bırakacağım yer yok zaten onlarsız hayatta bir yere gitmem bir gün ayrı kalmadık oğlum (3 )kızım( 1 )yaşında.Doğduklarından beri hep yalnız bakıyorum Alışveriş parka çıkarma hepsi benim üzerimde.Bunları anlatıyorum ki sizce yapabilir miyim tatilde yalnız.Oğlum sakin bazen inadı tutuyor ama tehlikeli hareket etmez ama kızım düz duvara tırmanıyor.Kışı beklersem ancak termale gidebiliriz yada kayak merkezine diyor eşim.Bu arada ben Antalya da yaşıyorum Antalya da bir otele göndermek istiyor.