Gozdederin benim 4,5 aylık kızımda var emiyor ama hormon geçişi değil dedi doktorumuz takipte kalın büyüme yaparsa ultrason çekilir dedi aklınıza kötü bir şey gelmesin o malum hastalık çocuklarda olmaz dedi şimdi takip ediyorum büyüdü mü veya akıntı filan var mı diye