Rabia4646 Merhabalar bebeğim 6 aylık . Mesela bzmle beraber kahvaltı yapıyor peynir ve yumurta veriyorum. Bir süre yedikten sonra istemiyor artık. Sizce doyuyormu. Tekrar kahvaltıdan sonra mama vermem gerekirmi.
agit Rabia4646 6 ayında tadım zamanı zaten verdikleriniz doyumluk degil tadımlıktır oyuzden mama vermenizi tavsiye ederim
aslansmomm Rabia4646 doymaması lazım zaten, 1 yaşa kadar ana besin anne sütü/formul süt. Şu an verdikleriniz doyumluk değil tadımlık. Sadece tadını alması yeterli doyurmaya çalışmayın🙏🏼