Kızim 7 aylık ek gıda sürecinde yüz bolca su iciriyorum ayrıca mamayı da düzgün içer çok terledigi için mıdır bilmem de normalden daha az çiş yapıyor bezini değişirken genelde kuru oluyor hele gece bağlıyorun sabah bı bakıyorum azcik yapmış sizde duruar nasıl