Kızlar hayırlı sabahlar belki önceki postumu görmüşsünüzdür oğlumun göbeğinden sarı bi akıntı geliyordu .en son gittiğim doktor ilaç yazmıştı ilacı kullandık bitti dün sabah oğlumun göbeğinin için nohut büyüklüğünde şişmiş içi hep enfeksiyon doluydu .öğleden sonra da patlamış zıbını kocaman leke olmuş .akşam işte hastaneye gittik hem ağzından vermem için hem de göbeğine sürmem için 2 antibiyotik yazdılar .bu arada oğlum 2 ay 12 günlük ağızdan verilecek olan antibiyotiği veremedim kıyamadım daha küçücük bu durumu yaşayan anneler varmı