ozgeeclk Merhaba bebeğin 2 aylık diş etinde beyaz bişey çıktı dokununca hafif sert dilide sürekli orda diliyle dokunuyo ona ne olabilir acaba daha önce başına gelen varmı diş çıkarmak için erken diye düşünüyorum
Defneada- ozgeeclk canım diş patlatıyor olabilir bir doktora gidin isterseniz o damağına bakıp ne zman çıkacağını az cok tahmin edebiliyor
Gryffindor ozgeeclk Bildirimlere baktığımız yer var ya oraya tıkla( sol üst köşede) orda resim yükle seçeneği var ordan yükleyebilirsin
Snm_arya Bazı bebekler erkende çıkarabiliyor bazı bebekler geç mesela benim kızım 12.ayına girdi yeni bir diş daha yeni yeni patlıyor
Aysegul24 Benimkinde de var 3 ay 20 günlük beyaz diş etlrri elimi ağızına tuttuğumuda aşırı sert ısırıyor canım yanıyor çok abartı değil ama kuvvetli bi ısırma huysuzluğu geçiyor öyle yapınca sanırım dişler yer yapıyor gelmeye yakın
Aysegul24 Snm_arya inşallah çok zorlanmadan çıkarabiliriz ama süreç böyle başlangıç bu şekilde değil mi
DevrimciAnne ozgeeclk dişe benziyor 😬 benim 2,5 aylık bebemde çiğneme hareketi yapıyor sürekli korktum çay kaşığıyla tıklatın ses geliyor mu geliyorsa diştir
ozgeeclk DevrimciAnne evet benimkide sürekli çiğneme hareketi yapıyor hatta evimizde köpekte var tüymü kaçtı çiğniyo demiştik