Arenn Arkadaş lar bebeğim 3 aylık emziremedim hamileyken ellerim uyuştu doğru tutamadım biberonla veriyorum makinayla sağıyorum hayatım iptal oldu ewden çıkamıyorum resmen süt sancısından yanlız bile bakamıyorum bebeğime sürekli süt sağıyorum resmen profesyonel destek almak istiyorum İnstagram da ebe ler var ewe gelip alıştırıyorlar sanırım enmeye nasıl oluo bilen war mı fiyat ını falan😢😢
Cnszeze Arenn arkadaşım gidiyor en son 200 e gitmişti. Ama 3 aydan sonra bebeğiniz meme alır mı alışmıştır biberona
Kavunicibalik Arenn fiyat bilmiyorum fakat Doula Aslı Tanır’ı önerebilirim. Facebookta emzirme akademisi var oraya da bir yazabilirsiniz. Çok yardımcı oluyorlar.
zeykob Arenn çok geçmiş olsun. Aynı durumdayız. Benim de ellerim uyuşuk, sütü sağarak veriyorum. Doktora gittiniz mi ellerinizdeki uyuşukluk için?
zeykob Arenn çok geçmiş olsun. Aynı durumdayız. Benim de ellerim uyuşuk, sütü sağarak veriyorum. Doktora gittiniz mi ellerinizdeki uyuşukluk için?
Arenn Cnszeze 6 aydan sonra bile alışan warmış arkadaşınız gün boyu mı kalıyor evde nasıl oluyor acaba
Arenn zeykob gittim 6 ayı bulur dedi kendi geçecekmiş bilekten kortizon iğne yapılıyormuş ama süt werdiğimiz için o iğne de olmuo ki annem o iğneyi olmuştu fayda etmemişti uyuşukluk azaldı ama baş parmak tendomlarımda sorun war şuan makina tutmaktan parmaklarım yerinden çıkıyor resmen kucağına alma iş yapma dedi de onu yapmamakda mümkün değil siz ne kullanıyorsunuz
zeykob Arenn Arenn çok geçmiş olsun. Aynı durumdayız. Benim de ellerim uyuşuk, sütü sağarak veriyorum. Doktora gittiniz mi ellerinizdeki uyuşukluk için?
zeykob Arenn Arenn çok geçmiş olsun. Aynı durumdayız. Benim de ellerim uyuşuk, sütü sağarak veriyorum. Doktora gittiniz mi ellerinizdeki uyuşukluk için?
zeykob Arenn ben doktora gitmedim henüz, doğumu yaptıran doktorum şimdiye kadar geçmediyse geçmez dedi geçen hafta. Nörolojiye yönlendirdi. Bebeğim 2 aylık. Bebeğimi geceleri emziriyorum, elim o kadar uyuşuk ki memeyi tutup ağzına sokamıyorum :(
Arenn zeykob ayy bende öyle yim işte tutamadım mecbur biberon verdik makinayı tutmaktan başparmakları mda gitti kucağıma zor alıyorum resmen 😕 beni dr um ortapediye yollamıştı azaldı benim şükür uyuşukluk ama asıl sorun başparmaklarım çok yoruldum meme sancısından şükür sütüm war ama uyuyamıyorum bile sancıdan o derece sütü olmayanlara çok üzülüyorum o sancıyla süt olmadaydı diyesim geliyor resmen😔😔