Hilall1 canım benimde bebeğim 3 ayını doldurdu. Sıcaklar başladı başlayalı idrarında azalma oldu. Takip ettim bir kaç gün. Sonra sağlık ocağında ebeye sordum terliyor mu dedi evet emerken falan çok terliyor dedim. Terlede atıyor o yüzden idrarında azalma olabilir dedi bana