Edn ben mutlaka bi ninni eşliğinde uyuturdum o dönem, arabasına koyar örtüyü örter ninniyi açar gezinirdim. Böylece uyanır gibi olduğunda ninniyi duyarak uyumaya devam ediyor hem de dışarının sesini almıyordu. Geçen pikniğe gittik yine aynı şekilde uyuttum 1.5 saat uyudu. Dışarıdayken ben mutlaka sesle uyutuyorum çok iyi oluyor.