Beyzolas Kızlar normal aylık muayeneye gidiyoruz ama böyle kan değerlerine falan bakılmadı hiç sizin doktorunuz bakıyor mu acaba bebeğim 6 aylık olmak üzere
Sontvbukucu Beyzolas 9. Ay ve 1 yasta bakılıyor canim. Zaten bir sorun yoksa 9. Ayda çağırır. Siz de sorun ne zaman gelelim diye.
Beyzolas Sontvbukucu yaa bilmiyordum teşekkür ederim çok şükür bi sıkıntımız yok her ay düzenli muayeneye gidiyoruz sadece de merak ettim böyle mi oluyor diye 😊
Sontvbukucu Beyzolas 6. Aya kadar biz de gittik. Sorduk sonra ne zaman gelelim artık her ay gelecek miyiz diye 9. Ayda gelirsiniz dedi. :) 1 yaştan sonra da 6 ayda bir.
ozlem_4734 Sağlık ocağına götürüyorum düzenli şekilde 8 aylık olduk ebe bizden hemografi cekilmemizi istedi randevu aldım çocuk doktoruna işte onu hemografi çektircez inşallah Bir sorun çıkmaz 🙏