Merhaba ikizlerim erken dünyaya geldi çok şükür küvezde kalmadılar şimdi 40 gunluk oldular anne sütü mama seklinde ilerliyoruz ilk olarak aptamil prematüre mama aldık cok guzel kilo aldırdı fakat iki bebegimde gaz ve kabızlık olustu daha sonra aptamil comformil denedik aynı sorun yıne artık bebeklerin gaz sancısından içim acıyor yeni mama aldım hip onu denicem ne kadar süre etkisi gösterir yeni mama teşekkürler