Merhaba arkadaşlar kızım 2 ay 10 günlük doğduğunda ilk 3 hafta mama anne sütü şeklinde ilerledik ama daha sonra kızım mamayı kendiliğinden bıraktı benim sütüm de yetmiyor kiloyu alt sınırdan alıyor kızım şimdi ne kadar denesem de mamayı almıyor tecrübeli annelerden yardım istiyorum 🙏