Kizlar bebegim 9 aylik ama ozellikle
son bi iki aydir asiri derecede yabancilamamiz var kimi gorse susturamayacagim kadar cok aglior.Alissin die parka markete goturuorum ama nafile biri buna baksa aglama krizine girior.Hatta oyleki ayni aksam uykuya dalamior.Uyuyamadikca da susmadan aglior.Dun gece o kadar agladiki acaba hastami die ailecek hastane yollarina dustuk.Pusete koydim yolda uyudu geri geldik.Var mi bu seviyede yabancilama yasayan.