3 Haziran da doğum yaptım anneler yavrumu kuveze aldılar ciğerine su kaçmış bugün taburcu ederiz demişlerdi solunum sıkıntısı gitmiş ama 25 ml üstü sütü kusuyormus oğlum o yüzden burda kalsın diyorlar e zaten her cocuk kusmuyor mu yenidoğanların mide kapasitesi küçük diye duymuştum 😔