Günaydın hanımlar…bebeğim bugün tam 4.aylik oldu ama 2 gündür ishal bayadır altını değişiyom 5 dk sonra yine aynı oda bı yana gece uykusu yok artık normalde uyurdu ama bu aralar saat başı ayakta çığlık çığlığa uyanıyor ne kendi uyudu ne de bizi uyuttu baktık olacak gibi değil uyutmayacak 5 te ayaklandik artık şuan bile uyanık eline biseyler veriyorum karnını doyuruyorum oyalansin diye ama sen hep başımda dur der gibi gözümün içine bakıyor napacam bilmiyorum çok uykusuzum her tarafım agiriyor