Genelde kakadan sonra hemen acanlardanım. Bepantol hastaneden vermişlerdi dogumda tam olarak 40 gün gittti ve evet daha kücük oldugundan zaten işe yarayıp yaramadıgıyla ilgili bişey diyemem ama su an 5 ayı bitirdik desitin kremi hala bitmedi cok da faydasını gördüm üstelik her actıgımda sürüyorum boynunun altı falan piştiğinde de cok iyi gelmişti. Desitin denemeyenler tavsiyemdir