Kızlar kizım 21 aylık 17 ayindan itibaren kakası geldiginde yada bezine yaptiğinda gelip bana soyluyordu.Soylediginde 3 kere tuvalete kakasınıda yaptı.Bende haziran ayında eğitime başlamaya niyetlendim.Her sabah uykudan uyaninca tuvalete goturmeyle ve bezi birakacagimizi soylemekle basladim fakat 10 gun once tuvalete şişini yaparken çıkan sesten korktu ve artık kakasınıda söylemiyor.Bu konuda ne yapmaliyim nasil bir yol izlemeliyim.Ödüllendirme vs de yaptim ama o korkudan sonra söylemiyor.