Elif-212
Merhaba ben şuan 14 yaşında olan kızımı 2 yıl emzirdim silikon uçla,şimdi de 5 aylık kızımı emziriyorum çok şükür tabii yine silikon uçla.Ve Allah razı olsun onu icat eden ve üretenden.Önermeyenleri anlamıyorum mis gibi emzirmenin tadını çıkarmak nimetlerini ysşamak varken neden olumsuzluk yüklerler.Siz içinizi rahat tutun inanın hiçbir sorun olmuyor aksine yeri geliyor çok rahat oluyor.Ben 4 tane aldım yani 2 çift,2 boş saklama kabım var birinde temizler duruyor ötekisine emzirip kullandığımı koyuyorum sonra onları bazen katı sabun ile sıcak suda iyice durulayarak bazen de üzerlerine kaynak halde suyu dökerek temizliyorum
Siz lütfen profesörlere negatif yorumlara değil içinizden gelene yönelin sevgiler