Selam kizlar bebegime bebelac gold kullanıyordum 1yasina geldiği icin 3numaraya gecmemiz gerektigi icin gectik fakat ona geçeli kabız oldu ikiniyor ikiniyor yapamiyor kakasini .mama değişikliği mi yapmam gerekiyor başına gelenler varmi eger oyle olduysa hangi mamayi tercih ettiniz ne önerirsiniz ☺️